İstər çar Rusiyası dövründə, istərsə
Sovet illərində xaricdən gələn hər hansı
bir şəxs ya da nəsnə yüksək qiymətləndirilib. Sovet illərindən piştaxta
altından satılan mallar daha baha və daha keyfiyyətli hesab olunurdu. 1990-ci
ildən dünyaya inteqrasiya baş tutandan bəri bizim milli xəstəliyimiz-əcnəbi
vurğunluğumuz daha bariz şəkildə özünü büruzə verdi. Lakin bu yalnız satın
aldığımız mallarla məhdudlaşmadı. Bu bizim şüurumuza, qanımıza hopmağa
başladı.Artıq bu millətimizi xor görməyə, mədəniyyətimizi aşağılamaqla nəticələndi.Məsələn
adi bir məsələdə "Avropa, Avropa" deyib çığıranlar "Bu Avropada
belə deyil" deyə şüarlar yağdırırlar. Ya da .... İkinci ya da nı isə
sosial şəbəkələrdə Azərbaycan yazarlarına yuxarıdan aşağı baxan gəncliyi misal
göstərə bilərəm. Onlar dünyanın ən sıxıcı və maraqsız romanını oxuyub min cürə
tərif yağdıra bilərlər, çünki o kitabın cildinin üstündə hansısa Cekin adı ya Bilin adı qeyd olunub. Məsələ
bununla məhdudlaşsaydı dərd yarı idi. İndi də tarixə hücum çəkiblər. Dünya
tarixinin ən təəssübkeş milləti ilə-ermənilərlə qonşuluqda yaşamağımıza, illərlə
bir süfrədə çörək yeməyimizə baxmayaraq biz ermənidən təəssübkeşliyi öyrənə
bilmədik. O təəssübkeşlik ki,erməni it ilində yaşamış cırtdan qəhrəmanına sahib
çıxarkən biz Babək kimi igidi baltalamağa hazırıq. Biz özümüz niyə bu qədər
sevmirik? Niyə özümüzə qarşı bu qədər saymazıq? Bunu kökü nədən qaynaqlanır? Niyə
özümüzü bu qədər başqaları üçün öldürürük?
Tələbəlik
illərində A.Dümanın Azərbaycan xatirələrini oxuyurdum. Orada bir epizod diqqətimi
cəlb etdi. Deməli Düma qonaq olduğu yerdə ona çox gözəl bir süfrə açılır. Düma yeyib-içəndən
sonra çadırdan çıxır .Görür ki, çadırın qarşısında balaca bir uşaq ağlayır. Onun
ağlamağı ilə maraqlanan Düma əvvəlcə səbəbi öyrənə bilmir. Sonradan məlum olur
ki, bütün bişirdiyini qonağın qabağına qoyan valideyn uşağını ac buraxlıb. Düma
"Əgər bir millət öz övladını ac buraxaraq əcnəbini yedizdirirsə, bu millətin
axırı yoxdur"deyə qeyd edir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder