Hicab
qadınların istedadlarını məhv edir.
Keçən günlərdə Uruqvayda
narkotik istifadəsinə dövlət tərəfindən rəsmi icazə veriləndə, təbii ki, buna
ilk reaksiya mətbuatdan gəldi. Prezidentin
özündən müsahibə almağa gedən jurnalist elə onun qarşısında marixuana tüstülətməyə
başladı. Jurnalistin bu hərəkətini dünyanın ən kasıb prezidenti ( hərçənd bu
kasibçiliq məsələsini mən mif hesab edirəm) kinayəli təbəssümlə qarşılayır və o
dəyərli cümlələrini qurur:" Sənin üçün azadlıq narkotik maddələrdən azad şəkildə
istifadədədirsə, deməli sənin beynində problem var. Zərərli alışqanlıqlardan
azad şəkildə istifadə heç də fərdin azadlığı anlamına gəlməz." Bu hadisəni təhlil etmək, ya da bununla
hansısa nəticə varmaq istəməzdim. Lakin azadlıq
o zaman əldə edilməyə layiq olur ki, ondan fərdlər deyil, bütün cəmiyyət
yararlana bilsin.İndi Avropa və Qərb mədəniyyəti deyərək insanların dini
inanclarını Şərq buxovu hesab edən insanlar, qətiyyən hicab və azadlıq məvhumunu başa düşə bilməzlər. Çünki
onlar üçün azadlıq beyində başlamır. Ona görə ki,onlar marixuana qəbul etməyin
azadlığını, hər hansı bir beyin azadlığı ilə müqayisə edə bilməzlər.
Yenə sosial şəbəkələrdə böyük
müzakirələrə səbəb olmuş məsələlərdən biri də Türkiyədə önəmli yazarlardan biri
olan Pınar Kürün telekanallardan birinə verdiyi müsahibədə hicab və azadlıq
haqqında dediyi sözlər oldu. O, hicabın, yəni örtünmənin necə bir azadlıq olacağını
anlamadığını etiraf etdi. Hətta daha da irəli gedərək " Mənim üçün Playboy
jurnalı üçün soyunan və ya dini üçün qapanan bir qadının fərqi yoxdu"
deyib iyrənc bir şüara da imza atdı. Əgər ziyalı bunu deyirsə, İslamdan xəbəri
olmayan, ya da bəsit şəkildə xəbərdar olan hicabda azadlığı necə görə bilər? Hicab
həqiqətənmi azadlıqdır və bundan ötrü zahiri görkəmdən vaz keçməyə dəyərmi?!...
` İlk növbədə Pınar Kürə cavab
olaraq, elə büt kimi tapındıqları Nitsşedən balaca bir sitat gətirək, ondan
sonra hicab məsələsinin içtimailəşdirilməsindən bəhs edərik. Filosof və eyni zamanda çox qarışıq bir cərəyan
yaradan Nitsşe baxın, qadınlar haqqında nə deyir: "Bu gün qadınlarla çox
mehriban olmaq comərdliyə ziddir. Bu gün comərdlik tamamilə itib, öz yerini
yaltaqlıq və digər mənfi xüsusiyyətlərə verib. Aşiqlərə şücaət verən və hər bir
qüdrəti daha da artıran abır-həya əsassız məşhurluğa çevrilib. Qədimdə çox ismətli və abır-həyalı olan qadınlar indi öz gizli
gözəlliklərini qarşı tərəfə elə sərbəst nümayiş etdirirlər ki, indi daha maraq,
şövq evlənməyə səbəb olmur. Ədəbiyyatımızın çox hissəsi şəhvani məsələlər barəsindədir." Buradan tamamilə aydındır ki, qadınının
açıq-saçıq şəkildə ortada olması heç əxlaq məsələlərində ən modern şəkildə düşünən
Nitsşenin belə xoşuna gəlməyib. İndi gələk hicabın İslam aləmində yerinə və ona
qarşı işlədilən arqumentləri cavablamağa.
Müsəlman qadının örtünmə tərzinin
hicab adlandırılması yeni bir termindir. Qədim dini qaynaqlarda , xüsusiulə
fiqh kitablarında qadınların örtünməsi" sətr "adlanır. Bu ifadələrin
fərqi odur ki, hicab pərdə anlamına gəlir və bunu əllərində əsas tutan bir
çoxları İslam dinin qadınları pərdə arxasında gizlində tutmaq kimi məqsədi
olduğunu nəzərə çarpdırmaq istəyirlər. Amma İslami hicab qadınların evdən çölə
çıxmaları və ev dustağı olmaları anlamına gəlməz. İslami hicab qadının yad və
naməhrəm kişilər qarşısında örtünməsi , özünü nümayiş etdirməməsindən ibarətdir.
Hicaba qarşı çıxanlar yuxarıda qeyd etdiyim kimi, ilk öncə " hicabın heç
bir məntiqi əsası yoxdur"-deyə arqument irəli sürürlər. Onlar hicabı
ataxaqanlığın, tərki-dünyalığın və ya kişi xudbinliyinin nəticəsi hesab edirlər.
Lakin Quran ayələri qətiyyətlə bu fikirləri rədd edir və qadın kişi münasibətlərini
tənzimləyən ayələrdə nə tərkidünyalıqdan, nə ataxaqanlıqdan, nə kişi
xudbinliyindən əsər- əlamət yoxdur.
İkinci böyük arqument isə
hicabın qadınların azadlığını əlindən almasıdır. BMT-nin qəbul etdiyi "
İnsan haqqları" bəyamnaməsinə əsasən, hər bir insan, cinsindən , irqindən,
milliyyətindən, dinindən, hansı ölkənin vətəndaşı olmasından asılı olmayaraq
azaddır. Qadını hicablanmağa vadar etmək isə onun azadlığını əlindən alıb ev
dustağı etməkdir və bu,qanun pozuntusudur.Buna
cavab isə qadının örtünməsi onun dustaq olması anlamına gəlməz, çünki İslam
qadının evdə oturmasını təblığ etmir. İslam qadının təhsillənməsinə, işləməsinə
və cəmiyyətə yararlı olmasına maneçilik törətmir. İslam dini əksinə qadını əmtəə
kimi satışa çıxaran kapitalizmin cəngindən qadını xilas edir. Bu gün kişilərə
aid məsələlər də belə reklama çəkilən qadındırsa, podiumlarda soyunan
qadındırsa, nəhəng şirkətlərin yenə çılpaqladığı qadındırsa görəsən bu hansı
konvensiyalarla nizamlanır?! Bu məsələnin bir tərəfi. Digər tərəf isə cəmiyyəti
iflasdan qorumaq üçün bəzi qanunlar qəbul edilir. O qanunlara boyun əyən fərdlər
ümumun xatirinə buna dözürlər. Ya da hansısa əcnəbi ölkəyə gedərkən turistləri
qeyri-adi bir qanundan xəbərdar edirlər ki,
buna etiraz etmək sadəcə olaraq səfehlikdir. Məsələn bəzi ölkələrdə ev
paltarında- pijamada cəmiyyət içinə çıxmaq qadağandır. Bu digər insanları təhqir
etmək kimi başa düşülür. Biz burada qətiyyən qadının hicablanmasını düzgün bir
cəmiyyət uğrunda verilmiş qurban kimi dəyərləndirmək
istəməzdik. Çünki, dinimizdə hicab məcburi deyil. Hicabı qəbul edən modern
qadın nə etdiyinin fərqindədir.
Üçüncü arqument: Hicab
qadınların istedadlarını məhv edir!
Hicabın
müxalifləri iddia edirlər ki, hicab qadınların istedadlarını məhv edirQadın da
bir insandır və onun da özünə görə düşüncəsi, zəkası, zövqü və istedadı vardır.
Bunları Allah-Təala ona bəxş etmişdir, deməli, əbəs deyildir və qadın onu ortaya qoymalıdır. Bu arqumentə
qarşı nə deyə bilərik?... Yenə israrla qeyd edirik ki, hicab qadını cəmiyyətdən
təcrid etmir, sadəcə olaraq ictimai mühitə çıxan qadına şərt qoyur: Qadın
örtünməli, yad kişilərin nəzərini cəlb etməməlidir. Sizcə əgər evdən xaric
olarkən kişinin də qadının da fikri-zikri işləmək, xidmət etmək və halal ruzi
qazanmaqdırsa , belə bir cəmiyyət sağlam və fəal cəmiyyət olar, yoxsa qadın öz
vaxtını saatlarla güzgünün önündə bəzənməyə, kişi də hərisliklə bu gözəllikləri
seyr etməyə sərf edərsə?!
İslam dinini dərindən mütaliə edən
hər bir kəs anlayır ki, dinimiz kimlərisə
zəncirləmir ,sadəcə olaraq birmənalı olaraq bir məsələni diqtə edir: Sağlam ailə
bağları, iffəti olmayan cəmiyyət iflasa məcburdur.
Dördüncü arqument: Nəyəsə məhdudiyyət qoymaq özü ilə fəsadlar gətirir.
Kişilərlə
qadınlar arasında sərhəd qoymaq xoşagəlməz hallarla nəticələnir. Bir qayda
olaraq, insan həmişə ona qadağan olunanlarla daha çox maraqlanır. Bertrand
Rassel " Mənim tanıdığılm dünya" adlı əsərində "Qadağanın ən adi
və ibtidai təsiri insanlarda maraq hissinin artmasıdır"-deyə qeyd edir.
Buradan yola çıxan hicab əleyhidarları qadına qoyulan bu qadağanın cəmiyyətdə fəsad
törətdiyini önə çəkirlər. Buna cavab olaraq isə aşağıdakıları qeyd edə bilıərik.
Bəli, insanın təbii ehtiyaclarına qadağan qoymaq fəsadlar törədə bilər. Lakin
hansı təbii ehtiyaca? Yemək, içmək, yatmaq kimi təbii ehtiyaclara yoxsa cinsi tələblərə?! insan ruhunun istəkləri qeyri-məhddudur.Cinsi
təmayülün də öz nğvbəsində iki yönü vardır. Cismin ehtiyacları baxımından məhdudur,
bu mənada ki, bir kişiyə bir neçə qadın kifayətdir. amma ruhun yanğısını və daim yenilik axtarışını firavanlıqla
doyurmaq mümkün deyil. Bu ona bənzəyir ki, alovlanan atəçə odun atmaqla onu
söndürmək istəyirsən. Ümumiyyətlə ,
insan ruhunun istəkləri bitməz-tükənməzdir. Bir mərhələyə çatanda daha
üstün bir mərhələni arzulayır.
Şəhvətin
və "nəfsi əmmarənin" tügyan etməsinin təkcə qadağalarda görənlər
yanılırlar. Bu medalın bir üzünü görməklə, digər üzündən qafil olmaq kimi bir
haldır. Şəhvət hissinə qadağan qoymaq onu necə alovlandırısa ona qerydi-şərtsiz
tabe olmaq da onun tuğyanına səbəb olur. Buna görə də daxili meyilləri iki
yolla sakitləşdirmək mümkündür: birincisi, daxili meyilləri insanın təbii
ehtiyacları həddində təmin etmək. İkincisi, bu meyilləri təhrik etməmək. Nə qədər
ki, cismani tələblər təhrik olunacaq, bu ayının yadına armudu salmaq kimi bir
şey olacaqdır.
ƏN SON NƏTİCƏ OLARAQ BİZİM DƏ BU ARQUMENTLƏRİMİZƏ
CAVAB VERİLMƏSİNİ İSTƏRDİK:
1.Hicabın məntiqi əsası yoxdur deyənlər modern və təhsilli
qadının geyindiyi hicabı hansı məntiqlə görmək istəmirlər və Qərb mədəniyyətinin
təsiri ilə geyinmiş bir qadını nə üçün təsirə düşməkdə günahlandırmırlar?
2. Bu gün müəyyən ölkələrdə Nəqliyyat nazırı vəzifəsinə
qədər yüksələ bilən hicablı xanımlar
elmdə və təhsildə neçə-neçə uğurlara imza atıblar. Halbuki hicab qadının azadlığını
əlindən alır deyərkən bir hicablının ölkənin idarəetməsinə və təhsil sisteminə
buraxmamaqla onun azadlığını əlindən alan qarşı tərəf olmurmu?
3. Hicab qadınların istedadını məhv edir deyərkən hər
hansı bir istedadın geyimlə necə uzlaşdığını izah edə bilərlərmi?
4.Qadının qapanması və əlçatmaz olması cəmiyyətdə kimlərə
sərf etmir?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder